3. mai 2015, Stubberud - BURN OUT

Her melder du deg på spill eller andre arrangement .

3. mai 2015, Stubberud - BURN OUT

Postby Løkke » 27 Apr 2015 20:26

Noen som skal?

http://softguns.info/viewtopic.php?t=7423

Sted: Stubberud
Dato: 11.05.14
Spill oppmøte: 11:00
Spill start: 12:00
Spill stans: 16:00 - 17:00
Spill-leder: Squad9

Scenario:
Operasjon kodenavn: BURN OUT

Etter enorme tap lidd fra myndightenes side i kamper mot Chevas, velger de nå leie inn soldater fra utlandet. Det er spesielt et område de ønsker å få kontroll over. Chevas har desverre befestet seg godt her med baser og patruljer.

MERCS må ta ut all fientlig kontakt og brenne ned alle baser eller annet de finner i område. Myndighetene ønsker gruppen Chevas permanent fjernet. Skulle det vise seg for komplisert, ønsker de ulike strategiske mål tatt ut.

MEDIC / SPAWN Regler:
For hver 4 spiller vil det bli utpekt en medic. KUN MEDIC’s kan heale spillere. Buddy heal er IKKE tillat, utenom å hele opp sårede medics.

Vanlig Medic heals er 30 sek. Buddy heal på en Medic er 1 min.
Når en medic har healer opp en annen spiller, skal det knytes på en bandasje(hvitt bånd på arm).
Etter 2 heals på en spiller og han eller hun er død ved neste treff og må gå til et av de 3 spawne ute i området. Spawn er hvert 5 min.

Ligge tid etter treff er 3 min. MÅ skje liggende. Etter 3 min, kan du selv velge å bli liggende i ytterligere 7 min (10min maksimum) for å bli healet, eller å gå for å spawne. Du kan bære med deg en såred. Dette skjer ved å GÅ ikke å løpe!

Informasjon:

- Ta med ORANGE deathrag!
- Ta med samband!
- Ta med bandasje (2 stk)!

VED PÅMELDING:
Skriv navn/nick, kamuflasje og klubben du er registrert hos i 2015. (Er du ikke medlem av noen airsoft klubb, skriv så ”INGEN” pluss antall spill f.o.m. 01.01.15 du har spilt med oss uten å være medlem av en godkjent klubb) Eksempel: Beverjuice, Norsk, SCORPIONS. eller Nick, Norsk, INGEN (1)

VIKTIG:Vi opererer konsekvent med NASF regler. Du må derfor som spiller være medlem av en godkjent klubb for å kunne spille med oss. Gjester har KUN 3 stk prøvespill, før han/hun er nødt til å melde seg inn i en klubb for å fortsette å spille med oss. Mer info klikk her.

FPS regler:
0-300. Singelskudd. Innendørs. 0 m sikkerhetsavstand.
0-350: Full auto. 0 m sikkerhetsavstand.
350-450: Singelskudd, låst til singel. 20 m sikkerhetsavstand.
350-450: Full auto. Mg som er kjøretøysmontert eller på trefot. 20m sikkerhetsavstand.
450-550: Singelskudd, med ladegrep (Bolt action). 30 m sikkerhetsavstand.

Fps reglene gjelder for alle Softguns: gass, fjær, luft og elektrisk. Ved samtlige fps grenser, skal du vise hensyn til dine motspillere.

Verge regler:
Spillere ned til 16 år kan spille med verge iht Norsk lov. Vergen skal være ett NASF medlem. Han / Hun under 18 år må spille med en verge inntil han eller hun får disp fra politi til å bære Airsoft våpen.
For mer info, klikk her.

Pyro og granter:
INGEN pyro, røykgranater, kinaputter, nødblus, eller Co2 granater er lov å bruke under spill! Da med unntak av de som er godkjent av NASF.

Ved fremmøte:
Gå rett til chroning, å registrer deg i SafeZone. Kitte opp kan du gjøre etterpå! Viktig ting går fort, så folk slipper vente.

------------------------------------------
ØMS

-Løkke
Silentium - Invisitatus - Venatio

https://www.facebook.com/ostfoldmilsim/
Løkke
Kaptein

Poster: 1071

Return to Arrangement